TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Saturday, March 5, 2011

Aku JUARA Mak Dara 1st GA - Tajuk Drama

Salam semua. Harap semuanya sihat ye. Ha, nampak tak tajuk entry aku nie? Juara? Ya!!! Aku diumumkan sebagai J.U.A.R.A Mak Dara 1st GA....hehe. Tak sangka! Memang aku tak sangka. Yelah, korang bayangkanlah bukan sikit yang join GA Mak Dara nie. Sebanyak 126 blogger yang join dengan 126 tajuk drama yang best-best.

Aku dah kata sebelum nie, aku join contest, segmen dan GA sana sini yang dibuat oleh kawan-kawan blogger semata-mata hanya untuk suka-suka jer. Dan sekalian nak memeriahkan lagi contest/segmen/GA tuh. Tak terpikir nak menang. Kalau menang pon apa salahnya kan. Tuh larh namanya rezeki...hihi. Kelmarin, rezeki pertama untuk bulan Mac nie iaitu aku dapat BE yang pertama dari uncle nuff. Dan rupa-rupanya kelmarin juga [hari jumaat], Mak Dara umumkan empat pemenang untuk Mak Dara 1st GA.

Aku tak expect larh boleh menang untuk GA Mak Dara nie. Dan aku langsung tak tahu pon Mak Dara buat 3 peringkat untuk memilih para pemenang. [Ha, ketara larh aku jarang-jarang blogwalking kat blog Mak Dara nie, hehehe...ampunkan kami penunggu gua :D]. Tak nak cerita panjang. Jom tengok kat bawah di mana aku berjaya melepasi dua saringan sebelum diumumkan sebagai pemenang pertama Mak Dara 1st GA nie.

- Tercalon Top 20 daripada 126 penyertaan...-

- Top 10-

-Finally, diumumkan sebagai Pemenang pertama.-

Hepynye aku. Hihi...kalau korang ada kat sini, korang akan nampaklah betapa lebarnya senyuman aku dikala taip entry nie.Hehe. Kemenangan nie merupakan kemenangan kali pertama selama aku join contest/segmen/GA start 1.1.2011. Hehe (^_^).

Hepy blogging semua. Dan join larh apa-apa contest/segmen/GA sekiranya korang dah kena tag. Dan thanks juga kat Mak Dara cez jadikan saya pemenang pertama. Syukran... Dan thanks to ALLAH kerana dengan Izin NYA aku menang...

"Tersingkap Purdah Cinta..."

9 Komen Terbaik:

bicara mak dara said... [Reply]

Tahniah Rose.. U really desereve it.. Tajuk ni memang berhantu sejak pertama kali saya dapat penyertaan dari you hari tu... Sekarang izinkan saya masukkan nama Rose di dalam skrip drama terbaru saya ya.. kalau diberi izin baru boleh guna hehe.. Sekarang terasa macam nak buat drama dengan tajuk yang you berikan ni.. memang power.. Tahniah sekali lagi.. Kalau free2 tu jenguk le ke blog Mak Dara yer =)

SnAfiah said... [Reply]

waa tahniahhh! :D
mak dara, panggil lah sy jd pelakon dlm drama tuh! :D

SnAfiah said... [Reply]

waa tahniahhh! :D
mak dara, panggil lah sy jd pelakon dlm drama tuh! :D

Rose Johari said... [Reply]

@ADZA IRDAWATI aka MAK DARA

Thanx Mak Dara. Dgn senang hatinya saya mengizinkannya [mcm ayat skema, kan?].hihihi...kalau nak buat GA lagi, jgn lupa hello2 ya...hihi :D

Rose Johari said... [Reply]

@sitinurulafiah

Thanx Siti :D. klu ada kosong, sy pon nak juga jadi pelakon drama tuh [berangan aku hihi] :D

diarisatuhari said... [Reply]

gratzzzzz.....apiz tak penah menang apa2..XD

syabil.sukor said... [Reply]

alhamdulillah~
tahniah2~ =D

Unknown said... [Reply]

tahniah2

CikNiza said... [Reply]

wahhhhh..tahniah kak...bes nyeeee menang..hehe :D

Related Posts with Thumbnails