TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Friday, February 25, 2011

Rahsia Bulan Kelahiran

Tak nak cite panjang lebar, jom tengok rahsia-rahsia orang yang lahir bulan April nie menurut Datuk Dr.Haji Mohd Fadzilah Kamsah; [untuk ketahui rahsia bulan kelahiran, korang boleh guna application kat FB korang. Nie link nya : Rahsia Bulan Kelahiran]


- Sangat aktif dan dinamaik
- Cepat bertindak membuat keputusan tetapi cepat menyesal
- Sangat menarik dan pandai menjaga diri
- Punya daya mental yang sangat kuat
- Suka diberi perhatian
- Sangat diplomatik (pandai memujuk)
- Berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang
- Sangat berani dan tiada perasaan takut
- Suka perkara yang mencabar, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah
- Emosi cepat terusik
- Cuba kawal perasaan
- Kecenderungan bersifat pendendam
-Agresif dan kelam kabut dalam membuat keputusan
- Kuat daya ingatan
- Gerak hati yang sangat kuat
- Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain
- Berpenyakit sekitar kepala dan dada 
- Sangat cemburu dan terlalu cemburu

# Review balik semua rahsia yang diungkapkan di atas ; Ya, aku lahir bulan April. Memang! Aku selalu cepat membuat keputusan dan akhirnya menyesal sendiri. [hope benda nie aku dapat ubah] Punya daya mental yang kuat? Betul! [aiseh, angkat bakul yer ;D], Betul...dulu masa study, waktu quiz yang melibatkan teori, aku boleh hafal hampir separuh daripada buku untuk satu2 modul. Tuhlah masa lec bagi balik quiz, kawan2 duk hairan tengok jawapan aku cez 100% macam dalam buku.hehe. Suka diberi perhatian? Erm, rasanya taklah sangat cez kalau ada yang memerhati aku, apa lagi aku pon macam cacing kepanasan yang tak boleh duduk diam. Sangat diplomatik? Erm, pun rasanya taklah sangat. Tapi boleh larh...

Yup, aku suka sangat berkawan. Dan pandai menyelesaikan masalah kawan-kawan. Tapi masalah sendiri aku tak pandai selesaikan [tolonggg]. Sangat berani dan tiada perasaan takut? 70% salah! Aku taklah berani sangat. Suka perkara yang mencabar? Rasanya taklah. Aku suka perkara yang sederhana jer. Yup, I memang seorang yang pengasih dan penyayang. Kasih dan sayang terhadap my parents and my family and friends. Him? Tarak! Sopan santun dan pemurah. Ya juga Tapi kekadang bila dah naik angin kus-kus, sifat pemurah tuh bertukar menjadi pemarah. Hihi... Emosi aku cepat terusik. Kecenderungan bersifat pendendam? Inilah yang selalu yang kalau boleh aku nak elak sangat tapi aku nie insan biasa. Ya, aku akui. Memang. Tapi aku juga berharap dan buat masa nie aku tengah belajar untuk sentiasa mengikhlaskan dan jangan berdendam. [jgn ada syaitan yg menggangu dan mengugat iman dahlah...] Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain? Betul lah tuh. Tetapi kekadang aku rasa down takde siapa yang tolong. [sediihnyee..] A'a, aku selalu sakit sekitar kepala dan dada. Kenapa erk? Harap takde apa-apa effek larh ye. Lastly, sangat cemburu dan terlalu cemburu? Erm...part nie aku tak nak jawab. Biarlah Rahsia (wah...hihi).

So, apa yang aku boleh katakan tentang rahsia bulan kelahiran yang telah dikaji oleh Datuk Dr.Haji Mohd Fadzilah Kamsah nie dengan aku adalah 83.4% betul!. So, bagaimana dengan korang yang lahir bulan April nie? Dah check? Yang bulan lain pon boleh check juga. Dapatkan application nie kat FB korang. Sekali sekali buat review tentang diri sendiri nie best juga, cez kita tahu betul ke hasil kajian individu tersebut tentang bulan kelahiran kita. Mana yang positif kita terima. Mana yang negatif kita ubah... Jomlah review diri sendiri... all the best ;D

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails