TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Monday, February 14, 2011

Follower Ke-222

Salam semua. Akhirnya, yang aku tunggu-tunggu tertunai juga. Tertunai? A'a tertunai. Hihi, sebelum nie aku ada buat entry khas untuk follower yang ke-100 Jan lalu. Kali nie aku bukan mencari follower yang ke-200 tetapi follower yang ke-222. Kenapa 222? Hurm, bagi aku nombor nie unik dan juga merupakan nombor genap. [ala,kau nie rose...semua orang pon tahu itu nombor genap, tuh pon nak kecoh.hehe] Semalam baru tercapai hajat untuk mencari follower yang bertuah tuh. So, macam biasalah, aku nak buat entry khas dan nak bagi award kepada follower aku yang ke-222 tuh. Siapa yang bertuah jadi follower ke-222 tuh?


Nie follower aku yang ke-222. Nama dia Hisyam Nozi. Tak banyak yang aku dapat korek mengenai si Hisyam nie. Apa yang aku tahu dia seorang yang noob. (noob? apa tuh? hehe). Tapi ikhlas dan Budak Baik. Nie apa yang aku bacalah tentang dia di dalam blog dia tuh. Dengar khabar sebelum nie dia memang guna blogspot juga tapi finally dia wordpress dah. Tahniah larh kepada Hisyam cez dah ada blog sendiri dengan Hosting sendiri dengan menggunakan domain nama sendiri. Nak tahu lagi lanjut tentang En.Hisyam kita nie? Ha, jemputlah ke blognya >>> Hisyam92.com/

Kepada Hisyam, thanks cez sudi juga follow blog saya yang tak berapa nie. Nie ada award untuk Hisyam kat bawah sebagai tanda penghargaan gitu. Harap sudilah terima ye.(aisemen..khikhikhi). Copy jer award kat bawah nie. Dan thanx juga kepada mereka yang dah follow aku. Nanti aku akan buat satu Award untuk semua follower aku sebagai tanda pernghargaan. Dan juga sedang menanti follower yang bertuah iaitu... (mana boleh bagi tahu, tak suprise larh nanti hehe)

1 Komen Terbaik:

SnAfiah said... [Reply]

waa nak award jugaakk,,hehhe ;p

Related Posts with Thumbnails