TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Saturday, February 26, 2011

♥ dilawi♥giveaway ♥

GA lagi... Sejak kebelakang nie ramai blogger yang buat GA, Contest & Segmen. Best larh dorang nie. Aku pon kekadang kepingin nak buat GA sendiri. Hehehe . Ok tak nak cakap panjang, GA kali dianjurkan oleh Dilawi. Aku memang tak tau apa-apa sal GA nie kalau bukan kerana Cik Kemetot yang tag aku semalam. Bagi aku, kalau kita dah kena tag tuh rasanya moleklah [wah, ayat tuh...] kita join sama. Bukan nak kejar hadiah ke apa, tapi just for fun. Tapi kalau boleh menang pon apa salahnya. Ahaks! Hihi...betul3..


-klik gambar untuk join-

Syarat-syarat:

1. Mesti Follow Dilawi [dah follow]
2. Letak banner kat entry & sidebar
3. Tag dua orang kawan
4. tinggalkan link kat blog Dilawi


p/s : Biar pon tarikh tutup GA nie pada 28/2/11...aku tetap juga nak join cez dah kena tag kan... hehe

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails