TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Monday, January 24, 2011

Uji Bakat online AF9

Wow, uji bakat AF9 yang dibuat secara online mendapat sambutan yang positif dari orang ramai. Hanya mereka yang Berani dan Positif jer yang mampu ikut uji bakat online nie. Berani? Kenapa mesti berani? Yalah, korang pun sedia maklumkan yang video-video peserta uji bakat nie akan ditayangkan secara online. So,  beribu-ribu pengunjung you tube dalam sehari. Dan ada comments yang kekadang kita sendiri baca pun sakit hati. Tuh larh aku katakan mereka nie Berani.


Buat masa nie, terdapat 50 lebih video uji bakat yang telah di upload oleh peserta uji bakat online. Dan antara 50 tuh, [sebenarnya tak sempat tengok 50 lebih video sekali gus], nie 5 video yang aku pilih secara rawak yang aku rasa best. Jom layan...

Amira Nasyrah, suara best! Amira Nasyrah pernah muncul dalam realiti TV Oa La La TV9 dan menang tempat ke-3. 


Aniff Alli, suara serak-serak wei. Sedap...hehe


Muhammad Aisar, Suara boleh lagi diperbaiki [ceh wah aku nie..hihi], aku suka lagu yang dia nyanyi nie. my favorite song!


Muhammad Wazini, suara ala-ala Jamal. Betul ke suara dia nie? Kalau betul, aku rasa dia ada peluang kot. ^_^


Zaki Zainal, wah berani giler dia nie. Suara pun sedap. Dahsyat!


Korang nak tengok video peserta lain tak? Ha, jom Klik Sini.

2 Komen Terbaik:

MEKNA said... [Reply]

youtube memang sangat phenomenal kan?hebat2..:))

Rose Johari said... [Reply]

cik husna, yup...betul tuh hehe... =)

Related Posts with Thumbnails