TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Thursday, January 6, 2011

Maher Zain - Ramai Peminat?


Siapa yang tak kenal Maher Zain? Siapa yang tak minat Maher Zain? Hehe..nie larh aku nak share kat sini tentang Maher Zain nie...

Dalam tempoh yang singkat saja, nama Maher Zain nie iaitu penyanyi kelahiran Lebanon ini terus meningkat dan disebut diseluruh dunia (wah, dunia tuh wei...) menerusi lagu-lagunya yang berunsurkan dakwah. Maher Zain lain daripada yang lain kerana beliau tidak perlu mengejar populariti menerusi kontroversi tetapi sekadar menyampaikan lagu berunsurkan dakwah dalam bentuk kontemporari.

Enjin pencarian No.1 dunia iaitu Google baru-baru nie mendedahkan bahawa penyanyi yang terkenal dengan lagunya "InsyaAllah" ini tersenarai antara yang teratas bagi carian di alam maya itu.

Maher Zain juga turut memiliki seramai 1.6 Juta peminat di Facebook yang mana 900,000 peminat daripada jumlah 1.6 juta itu adalah di kalangan peminat tempatan...


Tengok, betapa ramainya peminat beliau di Malaysia. Semoga beliau sentiasa suksess & meneruskan lagu-lagunya untuk berdakwah. INSYAALLAH... Amin!

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails