TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Thursday, January 6, 2011

Filem Ada Apa Dengan Cinta?


Filem lama, Ada Apa Dengan Cinta? Haa, aku rasa korang semua tahu kan filem nie? Hurm, entah kenapa tetiba pula aku nak bercerita sikit tentang filem nie..hehe ;D

Aku rasa, saat aku tengok filem nie (berulang kali) & beli VCD filem nie...cerita nie larh yang the bessttt sangat aku rasa! Kisah percintaan dan persahabatan. Di mana Cinta (Dian Sastrowardoyo) nampak sesekali mementingkan persahabatannya daripada percintaannya. Wah, suka sangatlah cerita nie... Cez bukan senang nak menangkan tali "Persahabatan" disaat lagi bercinta... ingat senang nak pilih? kawan atau cinta? Hehe...



Suka sangat dengan Puisi cinta dan Puisi Rangga untuk Cinta...




4 Komen Terbaik:

SnAfiah said... [Reply]

waa dalame tak tgk cte nihh! :)

Unknown said... [Reply]

I like diz Too..!!!!..:)

Elie Lily said... [Reply]

cite ni feveret oke!
sangat2 besh! :D

Rose Johari said... [Reply]

yup, mmg best cite nie...hehe..suka sgt! =)

Related Posts with Thumbnails