TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Friday, December 31, 2010

Coretan 2010 - Last Episode

Hurm, okie2...last episode coretan 2010... Peristiwa nie bukan aku saja yang turut merasakannya bah kan seluruh family aku (family terdekat & jiran tetangga) turut merasainya. Apa dia? Ha...adik aku kawen wei... Hehe.. Adik pompuan aku (yg di bawah aku) telah pun selamat diijab kabulkan pada 11 Disember 2010 (Sabtu).

nie pelamin masa nikah & sanding hari tuh. Cantik kan? ;D

Namanya juga majlis kahwin, memang penat. Kena-kena lagi buat dirumah. Tapi, suasananya best! Meriah!!! Aku suggest, sape2 yang nak kawen sok lusa tuh...tak payah nak buat dekat dewan ka, atau hotel ka...cukup sahaja buat dirumah. Memang meriah. Di mana jiran tetangga yang dekat mahupun yang jauh datang untuk memeriahkannya...

Aku? Yelah...macam semua orang, aku pun mahu kawin juga...hehe.. Tapi, belum ada rezeki atau pun jodoh. Lagi pun, diusia aku yang muda nie hurm,..banyak perkara lagi penting yang belum terlaksana. InsyaAllah, nanti suatu hari nanti sampailah seru tuh...hehe...






0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails