TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Saturday, December 25, 2010

Coretan 2010 - Episode 2

Ok, kisah seterusnya disambung kembali. Selepas kisah semalam iaitu kisah duka dan sedih,aku nak sambung cerita pula tapi kali nie kisah suka saja kerana memang ini memang kronologi hidup aku sepanjang 2010 nie. 

Pada bulan 4 iaitu 14hb (rabu) aku pergi ke K.K (Kota Kinabalu) untuk Konvo di Politeknik Kota Kinabalu dalam jurusan dip.perakaunan. Bukan aku seorang saja yang pergi malahan abah, mama, siti, ika & aleeya juga turut sama menemani aku tapi tue lah...cuma 2 orang pengiring saja yang dibenarkan masuk ke dewan konvo time tuh iaitu abah dan mama jer larh...ct, ika & aleeya terpaksalah round2x kat jualan yang dikonvo time tuh...

me, abah n mama

Fuhh...macam biasalah, kalau naik atas stage...Ya Allah...sejuk giler...kena2 lagi beribu student yang tengok... Muka mmg nampak cool...tapi dalam hati...hanya Tuhan saje yang tahu. Tapi apa pun pengalaman kan...finally, dpt juga konvo meskipun hanya dip. saja...

Yang bestnya lagi...aku dapat silver medal tau. Ha,ingat cincaii ka? Silver medal yang ada lambang rasmi Politeknik Kota Kinabalu and mempunyai berat lebih kurang 500 gram (berat juga tau...=p) diberikan khas kepada mereka yang pointer 3.5 and above...

wajah2 ceria...(^_^)...bersama x-classmate..

bergambar teruss... =)

Sebelum konvo tuh, hari selasa hari sebelum rehearsal jam2 pm, ainul bawa aku jalan2 tengok Ums dorang... dan bawa aku pegi 1B (one borneo) cez kami mau pegi k-box...nyanyi...hehe. Thx ainul...

cik ainul tengah nyanyi...hehe..

Then, dalam siok2 nyanyi tuh...sampai hp berbunyi pon x dgr dengar nie. Check2, rupanya liza...n tyme tuh liza dan ameng on the way pegi 1B...apa lagi...jumpa larh... Launch sama2x... luv this moment... =) Lepas makan, masa pun panjang langi sambil nak tunggu jam 2pm...apa lagi...kitaorang pun plan nak main bowling...hehe

kaki aku, liza, ameng dan ainul... luv this....

me, ainul dan ameng

me, liza & ainul

yaa...ameng tengah membaling tuh... =p

Hurm, memang happy sangat2 time tuh...and i'll owez remember that time... =(  dan rindu sangat2 nak jumpa kawan-kawan lama...

me & ainul at ums... credit to ainul...thxxx... luv it!

credit to ainul...muaahxx...

Begitulah kisah ku...yang mana akan aku sentiasa ingat sampai kapan pun...(wah, ayat indon laggii...)






0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails