TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Saturday, November 20, 2010

Terjangkit Virus SpongeBob



Aduui...Hurm..mentag-mentang larh aku sekarang duduk kat rumah full time dah, dah mula dah...virus budak-budak kay rumah aku nie menjangkiti aku! Opssss...jangan suspen! Bukan Jangkit apa...cuma jangkit wabak menonton Kartun kat Astro tuh! Fuh...terutamanya Kartun SpongeBob SquarePants!!! Hari-hari memang tak sah kalau tak tengok SpongeBob nie!!! Luch! Cumil....hehehe...<---Naaa kan...macam budak-budak nie...Hehe


Bangun jer pagi...budak-budak kat rumah nie (n termasuk yg dewasa pon) confirm dorang tekan channel 615 - Good Morning Mickey (dulu aku pon rajin tengok juga b4 pergi keja...hehe..)... dah tuh...sambung lagi...Tom & Jerry... Padahal asyik-asyik ulangan jer...aku pun heran larh...tak pandai jemu ker dorang tuh ar??? (^,^)

Kul 2ptg, SpongeBob's Time! Hehe... Kan aku dah kata...kalau sehari tak tengok (biarpon tak nak tengok, konfirm jg tertengok...hehe) mesti tak sah punya larh...

Tak cukup kul 2ptg, ada lagi...kul 5ptg...di channel 119.hehe... Aku tuh bukan apa tekan channel 119 time kul 5 cez sementara tunggu "OST Cinta dan Anugerah" ...baik tengok SpongeBob...hehe...



0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails