TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Saturday, November 20, 2010

Diam-diam aku menyukai K.A.M.U


Dussss!!! Bukan main tajuk Post aku kali! Hehe...ala-ala jiwang gitus! Uweekk!!! Bukan apa...aku cuma ingin berkongsi sikit (sikit jer tau...cez I nie Pemalu... Huahuahua...) Lagipun...blog nie aku buat khas tuk berkongsi apa saja...

Yelah...nak dijadikan cerita nie.. Hurm...Aku ada suka kat sorang mamat nie...Bule larh...Ada rupa..kuat agama lagi tuh...sape yg tak terpikat weiiiii...hehe...tetapi malangnya..aku rasa dia tuh macam tak berkenan dengan aku! Yalah...aku nie...tak larh sempurana ataupun mungkin aku nie bukan type dia kot! Tapi aku lawa juga apa.... Lawa!!! Eeee...tak malu...angkat BAKUL!!! Hehe...takde orang nak puji...so, aku angkat bakul larh!!! Hihi...

Perasann tuh dah lama dah...tyme aku belajar lagi (kitaorang satu institusi...institusi apa? mana bule gtau geng! bikin malu jer nanti...hihi.) Perasaan tuh masih ada lagi...seolah-olah aku menunggu dia! Biar betul! Meluah tidak..apa pon tidak...tetiba kata "Menunggu"...? Apa kes? hehe... Tuh larh orang kata...Cinta tuh Buta, Haaa....geli pula rasanya..hehehe...

Tapi, macamana pon...aku tetap Cool! Tak mau heboh sure heboh nie! Kang dia dah ada GF...then kena reject...haaa..baek simpan dalam ati ja... bak kata orang melayu...Kalau ada Jodoh...tak kemana kan? INSYAALLAH.... =p

dari ku... (Ceh wah...)
-Rose-


0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails