TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Monday, November 15, 2010

Emosinya aku!

 Gambar nie melambangkan expression aku dikala nie...

Arggghh!!! Aku lagi emosi sekarang nie! Bukan apa... aku nie beberapa hari nie chek account bank aku tuh kalau kot2 claim dan OT aku dah masuk ke belum...dan ternyata...yang masuk ketika nie hanyalah cuma Claim saje!!! Hisshh...apa kes OT aku belum masuk2x lagi nie ar? Ada sesiapa yg boleh terangkan ker? cez aku pon baru dapat tahu (al maklum ler..aku nie baru jg bekerja...hihi)... yang gaji kita tuh dengan OT dan Claim apa-apa larh tidak dimasukkan ke dalam account kita secara serentak! Waduhh...payah jg ya..

Tak kan OT pun kena asing-asing juga kot dengan claim tuh? Hissh...lama lagi larh nak tunggu kemasukan lagi... Time-time orang nak pakai ke apa ... lambat pula masuknyaaa.... Huhuhu

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails