TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Saturday, November 13, 2010

Sinetron Safa dan Marwah

Hahaha... Satu lagi sinetron yang telah menambat hati aku kali nie iaitu Safa dan Marwah! Aduhh!!! Best giler... Sinetron Safa dan Marwah nie mengisahkan seorang gadis yang cantik, baik hati dan tegar iaitu Marwah (Risty Tagor) yang tinggal bersama ibunya, Siti (Mieke Amalia). Marwah tidak tahu yang sebenarnya Kalau Siti tuh bukan ibu kandungnya malahan Marwah membantu ibunya untuk mencari adik kandungnya yang tekah diculik sejak adiknya lahir lagi dan tidak Siti tidak sempat memberikan nama kepada bayi yang diculik itu. Tanda lahir pada bayi tersebut aladah Satu-satunya bukti untuk mencari anaknya yang diculik itu.

Sebaliknya Safa (Nikita Willy) adalah seorang yang sangat comel, cantik, baik hati, soleha dan kaya raya menjadikan safa idaman setiap lelaki. Safa juga tidak mengetahui yang dia tidak mempunyai hubungan darah dengan ayahnya Zainal (Umar Lubis), Ibunya (Inggrid Kansil) dan juga abangnya Ilham (Rionaldo Stockhorst). Pelbagai peristiwa terjadi disebabkan masa silam orang tua Safa dan Marwah.
Selain itu, dalam diam Ilham menyintai Safa dan rasa cinta itu tidak mampu diluahkan kerana Ilham khuatir Safa akan menjauhkan diri darinya. Memamg best! Korang tengok larh... Setiap Isnin-Jumaat Di Astro Prima (105) Jam1 P.M. Ulangan Jam12 A.M.
Lagu Tema Sinetron Safa dan Marwah nie pun Best tau...Biarkan Aku Jatuh Cinta - ST12. Sinetron nie juga telah ditayangkan di Indonesia pada 30/9/09 - 19/05/10...sebanyak 232 Episod... 232 Ep? Waahh..ertinya lama lagi larh cerita nie erk? Hurm... 

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails