TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Saturday, November 13, 2010

Takde Cerita Best Ke?

 
Keroppi = Katak = Frog = Comel Kan?

Salam dan Hye semua...erm, lamanya aku tak update blog aku nie. Sibuk memanjanggg nie... Apa yg aku sibukkan? Aku pun tak tau apa cez nak kata kerja...aku baru saje abiz kontrak kerja... Erm...mungkin sibuk nak buat persediaan Kawin mungkin kot. Ha? Kawin? Sape? Aku...? Takde larh..gurau jer...aku belum sampai seru nak kawin lagi larh weii...hehehe...
Yang sebenarnya busy dengan persediaan kawin adik aku...kiranya kena langkah larh jawabnya...huhu..kesian... Takpe...ajal maut dan jodoh pertemuan tuh semuanya telah diatur oleh ALLAH S.W.T... so,lambat atau cepat adalah larh tuh..hehe
Aku buat masa nie takde cerita best yg nak dikongsikan walaupun sebenarnya banyak bahan yang boleh dibuat cerita tapi kena tapis-tapis juga kan...hehe...
Thxx larh kat korang semua yang sudi singgah meyinggah kat blog aku nie... Konsep macam biasalah...U Folllow I..then I'll Follow u Back..ok? Hehehe... Thxx semua... =) Sayang Korang...Muaaahhh... 

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails