TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Thursday, November 25, 2010

Bengangnya Aku!

Aku rembat jer pic nie. Hehehe...
 

Aku sekarang tengah Bengang ok! Sebut betul-betul... B.E.N.G.A.N.G ... dan bukannya B.A.NG.A.N.G...ok... Hehehe... Aik, tadi cakap Bengang? then boleh pula hehehe... Apa kes???

Aku bengang bukan pasal apa pun..cumanya tuh yang buat aku kesal (kata indonesia)...aku punya template blog nie tetiba pula putih memutih jer...means hilang. Hilang? A'a...aku pon tak tahu macamana boleh. Hurm...Ada sesiapa sini yang pro ke? nak minta tolong tunjuk ajarku sifu sikt tentang template yang tetiba hilang tuh. Bukan apa...cuma aku sangggattt suka template aku yang lama tuh...

Tak pasal-pasal aku terpaksa cari template yang lain pula. N tak pasal-pasal juga template iPhone 4 yang aku pakai... Macam canggih jer template nie so rasa macam segan pula...

Kot-kot larh ada yang sudi baca post aku kali nie harap boleh comment sikit kenapa "Template" aku yang sebelum nie tetiba hilang dan tinggal color putih jer... Cez b4 nie template aku color seluar jeans gitu... Hehe. Ok? Siapa pon anda yang membantu...Jasa anda hanya ALLAH yang balas... Sekian...(cehhh..tetiba Skema pula...hohohoho...)

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails