TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Thursday, November 25, 2010

Jom Cari Kerja. Daftar PERCUMA & MENANG!!!



Susah ke nak cari kerja sekarang nie? Betul ke? Ya!!! Aku setuju! Memang susah betul nak cari kerja sekarang nie! Cez aku pon sedang mengalaminya!!! Selama setahun aku pegang title "P.E.N.G.A.N.G.G.U.R"...macam-macam aku rasa. Then, setelah setahun berlalu...ALHAMDULLILLAH...cez aku dapat juga Kerja...biarpon kerja "biasa-biasa" jer...tapi ALHAMDULILLAH...daripada takde. Betul tak? Hehe...

Buat "Pencari Kerja" di luar sana yang sedang mencari kerja atau pun tengah survey-survey nak tukar kerja ke apa...korang boleh larh cuba cari kat "Jobs Central"...cez kat Jobs Central nie bukan saje korang boleh survey-survey Jawatan Kosong yang ada berhampiran dengan korang...malahan daftar PERCUMA & boleh MENANG HADIAH lagi tauu...wow... Tak percaya ke? Betul boleh MENANG HADIAH lagi... korang try larh jump pegi Jobs Central di jobscentral.com.my/


Aku pon dah daftar... Korang? (^_^)

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails