TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Wednesday, September 22, 2010

Stairway to Heaven (Philippines Drama)


Drama dari Filipina yang kini hangat disiarkan di Malaysia diTV3 yang mana menggantikan drama She Wolf iaitu sebuah drama yang melodrama dan romance. Dibintangi oleh Hero pujaan Filipina yang macho lagi bergaya dan seorang top model iaitu Dingdong Dantes (atau Fredo - nama di dalam drama Dyesebel) dan heroin yang agak cukup sempurna iaitu Rhian Ramos. Drama ini agak drama baru lah juga cez ianya mula ditayangkan di Filipina pada14 September 2009 - 11 December 2009 yang mana panjang ceritanya adalah sebanyak65 Episodes . Tema lagu untuk drama nie berjudul "mapansin"Pag-ibig ko sana'y mapansin oleh Regine Velasquez.

Synopsis drama "Stairwat to heaven"

Jodi (Rhian Ramos) dan Cholo (Dingdong Dentes) telah membesar bersama. Ayah jodi telah berkahwin dengan Maita (Jean Garcia) iaitu mempunyai 2 orang anak iaitu Eunice dan Tristan. Jalan cerita nie bermula apabila Cholo telah pergi keluar negara untuk menyambung pelajarannya dan Jodi tetap setia menanti kepulangan Cholo.

Hurm, bukan setakat itu saja..Eunice juga menyintai Cholo dan dia nie sangat iri hati dengan apa yang dimiliki Jodi. Dalam diam, Tristan pula telah diam-diam jatuh cinta dengan adik tirinya iaitu c Jodi. Apa akan terjadi? Ha, tengoklah sendiri...hehe... boleh tengok kat TV3 atau pon Youtube... ok? =)

Photobucket
Cholo @ Dingdong Dantes


Photobucket
Jodi @ Rhian Ramos

Pelakon lain yang melakonkan "Stairway to Heaven":

TJ Trinidad sebagai Tristan
Glaiza de Castro sebagai Eunice
Jean Garcia sebagai Maita Aragon
Jestoni Alarcon sebagai Johan Reyes
Shiela Marie Rodriguez Sebagai Alice
Say Alonzo sebagai Sheryl

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails