TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Thursday, September 23, 2010

Perangkap Ketam

Rasa mau makan ketam semakin membuak-buak dalam diri aku nie... membuak-buak? betul ke ayat aku nie?hihi..hentam jer larh labu..hihi... A'a...betul...aku kepinggin bangat makan ketam sejak bulan puasa tuh lagi...tapi gara-gara sibuk memanjang dengan kerja and busy sangat wat kuih...so, hasrat tuk makan ketam tuh aku tahan-tahan jer larh...tapi hari nie aku ndak bule tahan dah!!! Kalah ibu yang mengandung gitu...hihi...

Korang tau tak gambar di sebelah nie gambar apa? Haa..tuh lah gambar lakaran salah satu alat untuk tangkap ketam...

So, nak dijadikan cerita...aku pun pergilah ke bandar... N nak tau aku beli apa? Hihi..aku bukan beli ketam...tapi aku beli perangkap ketam... cez bagi aku berbaloi lagi beli sekali dengan perangkapnya so any time nak makan ketam...guna jer perangkap ketam. Jimat...hihi... Lagi pon tak larh mahal sangat perangkap ketam nie dibandingkan dengan sekilogram ketam yang dijual kat pasar tuh... Kalau kat cni, 1 unit = RM5.50 jer... murah kan? so, aku beli dua jer..yala..dua pon dah cukup berbaloi da.. so pas nie...kepuasan larh aku makan ketam..yeaahhh...jangan jeles..hihi

Nie larh kelebihan orang yang tinggal atas air nie...macam-macam aktiviti boleh dibuat... Ingat lelaki jer yang cun tangkap ketam?nie...perempuan moden nak tangkap ketam nie..hihi...

Photobucket

Haa..nie larh perangkap ketam yang aku beli petang tadi....

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails