TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Monday, September 27, 2010

Hasil Tangkapan Ketam Malam 1

Haa, aku nak sambung cerita pasal ketam nie. Yalah, post aku sebelum nie kan pasal aku beli perangkap ketam kan?Hehe... Aku pasang perangkap ketam tuh sekitar jam 9 malam gitu... Aku pakai umpan "kepala ikan" jer..hihi... Air laut ketika nie kira tinggi juga, so sesuai larh kalau nak pasang perangkap time nie.

Tak sampai 5 minit aku pasang perangkap ketam tuh...tup tup dah dapat seEkor ketam...kira besar jugalah..hihi. Kalau kat sabah nie kitaorang panggil ketam nie ketam "kalog"...  Then perangkap yang kedua lagi aku tarik...hihi..memang tak sangka rezeki di malam jumaat nie..ada seekor lagi...nyum..nyum...


Sekitar jam 11 gitu, hurm,,,time to sleep kan...so, perangkap-perangkap ketam tuh pon berehat buat sementara waktu. haa...nie larh hasil tangkapan aku dari jam 9  sehingga 11 malam...5 ekor ketam weii... berapa kilo erk rasa-rasanya?hehe...dah tuh pula perangkap ketam tuh boleh dipakai bila-bila masa saja bila aku kepinggin nak makan ketam lagi..hihi... berbaloii....... 

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails