TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Sunday, August 15, 2010

Akhirnya Nuffnang...

Pada hari ini 15 August 2010 Pukul 4.10AM adalah dalam sejarah. Sejarah? A'a..Sejarah larh...tapi bukan sejarah negara mahupun dunia...tapi sejarah dalam hidup aku. Hehehe... Aku Hepy Sangat hari ini cez tadi aku check account Nuffnang aku... Lepas jer aku log in aku terus pergi ke menu $ Earnings dan check punya check aik, ada sudah pendapatan aku nie. Nak tahu berapa? Aku dapat RM0.25, memang tak banyak tapi ok lah untuk permulaan cez selama setahun aku join Nuffnang baru kali nie mendapat hasil lagi pon kalau tak dapat pon tak apa larh cez tak pakai modal pon kalau kita join Nuffnang nie malahan untung lagi ada weii...

So, aku harap lepas nie aku boleh tambah lebih pendapatan dengan Nuffnang nie. N korang yang belum ada Blog tue ha cepat-cepatlah buat Blog korang tue then Join Nuffnang ok. =)

Photobucket

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails