TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Sunday, May 16, 2010

Selamat Hari Guru 2010

Ya, hari ini 16 Mei 2010 adalah hari guru, semua orang pun tahu bha kan?hehe.. Kalu korang nak tahu "16 Mei" telah dipilih sebagai Hari Guru di mana akan ada pelbagai aktiviti mahupun program akan dijalankan bagi mengenang jasa para guru semua. Rindunye nak sambut hari guru lagi...

Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru mahupun pensyarah di seluruh Malaysia. Dan ucapan ini juga khas untuk guru-guru yang pernah ajar aku dari sekolah tadika hinggalah ke sekolah menengah terutamanya Pn.Wong, dan Pn.Hajirah. Terima Kasih kerana mencurahkan ilmu kepada saya...

Tidak lupa juga para pensyarah yang pernah mendidik saya terutamanya Pn.Naswati, Pn.Safura, Pn.Oswella, Pn.Dalinah, Pn.Azlina, En,Majdi, En.Binuwil, En.Rudy dan ramai lagi yang pernah mengajar saya, saya ucapkan Selamat Hari pendidik...tanpa ilmu dan berkat anda semua siapalah saya. Umpama kegelapan yang tiada cahaya atau sinar.

Terima Kasih kepada semua warga pendidik yang sentiasa sabar dalam mendidik anak bangsa hingga menjadi orang yang berguna. Terima Kasih kepada semua warga pendidik yang sentiasa sabar dengan pelbagai ragam pelajar mahupun karenah murid...

Sesunnguhnya JasaMu sentiasa dikenang. Seorang pendidik tidak akan dapat mengingati semua pelajar yang pernah dididiknya tetapi seorang pelajar akan dapat mengingati semua pendidik yang pernah mendidiknya... Itulah dia...Guru...

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails