TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Saturday, May 15, 2010

Konsert 9 AF8 - Pengkritik Tetap PEDAS mengkritik!

Dah masuk konsert yang ke-9 di mana merupakan minggu penentuan gitu untuk menentukan siapa yang layak mara ke Final.

Semua orang tahu para pelajar yang tinggal iaitu Adira, Shahir, Iwan, Ain dan Maulana sentiasa dan akan memberikan persembahan yang terbaik pada setiap minggu dan kita boleh lihat kritikan dan pujian yang sentiasa mereka terima daripada 2 orang pengkritik tetap dan seorang pengkritik jemputan.

Namun, malangnya pada konsert yang ke-9 ini pun para pengkritik MAKIN mengkritik. Jarang ada kata-kata pujian yang diterima oleh pelajar terutamanya si Ain lah. Memang kesian lah s Ain nie. Dah buat yang terbaik pun tetap juga dikritik habis oleh Adlin A.R...

Kalau mengikut padangan aku lah kan (ceh wahh..) dan aku marah sangat semasa tengok konsert tadi tue..yala...Pak Nil tue kritik Adira yang ntah-ntah... then tak bagi lampu hijau plak tue di mana Adira membawa lagu Dua (KRU) dan Mercy (Duffy) dan Adira hanya dapat 1 jak lampu iaitu dari Adibah Noor.

Manakala Ain plak bawa lagu Luka dilukai (Shima) & Falling For You (Colbie Caillat)

Maulana plak bawa lagu Inilah Cinta (Akim AF7) dan Better Man (Robbie Williams).

Iwan plak bawa lagu Berlari (Tomok) & 21 Guns (Greenday)

Si Shahir plak bawa lagu Tak mungkin Berpaling (Versi Mawi) & Lagu arap daa.. Tamaly Maak

dan Si Daus plak bawa lagu Take a Look Around (Limp Bizkit) dan Masa (Estranged)

Bagi aku, memang aku minat sangat kat Adira tapi Konsert ke-9 adalah yang TERBAIK punye!!! Tapi pengkritik tetap mengeluarkan ayat-ayat cinta mereka...tak bagi support betul... hampehh...

So, siapakah 5 orang pelajar yang akan Mara ke final minggu depan? kalau aku..aku pilih..Adira, Shahir, Iwan, Maulana, dan Ain. Sorry Daus..you terpaksa disingkirkan. Hehe..memandai jak aku ne...apa-apa pon semuannya akan terjawab di Debaran yang ke-9 esok! tengok erk, jangan tak tengok...

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails