TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Tuesday, May 18, 2010

Download E-book

Aku nak kongsi banyak E-book yang aku dapat nie. Aku nak kongsi secara PERCUMA cez aku dapat semua e-book nie pon Free gak. Kita share lah ya? Sharing is Caring kan kata orang. hehe...

Kalau korang rasa e-book nie membawa kebaikan kat diri orang, Korang klik jer e-book yang mana korang nak download kat bawah nie. Dijamin Gratis! dan diharapkan ianya membantu...

INSYAALLLAH, Aku akan selalu juga update ruangan "Download e-book nie dari semasa ke semasa kalau ada masa free lah untuk korang, okie...

Kongsi Fail Anda dengan Ziddu.Com


Ramai yang dah tahu kan tentang Fungsi Ziddu nie kan? Apa? Ada yang tak tahu? Okie, Sebenarnya Ziddu nie sama jugalah macam 4shared.com iaitu kita boleh berkongsi dan menyimpan fail kita seperti video, gambar, musik, dan e-book menggunakan hosting mereka dengan percuma. Maksudnya, Ziddu nie sama macam memory lah. yang bestnya tue tetap free punya lah. hehe... Aku memang suka yang free-free nie...hehe. Jom daftar dengan Ziddu.Com di sini.

Download e-book yang anda minat..

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails