TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Thursday, May 20, 2010

Benci Bilang Cinta vs Princess Hour



Korang ada tengok tak SinetronBulleted List Indonesia yang baru disiarkan diAsrto Ria pada 18 Mei 2010 (selasa) Jam 6.30Pm-7.30Pm dan aku rasa inilah sinetron pertama yang perrnah disiarkan diAstro Ria (kalau tak silap lah erk...ye lah cez jarang kita nampak cita-cita indonesia terutamanya sinetron disiarkan diAstro Ria).

Apa yang menarik tentang Sinetron Benci Bilang Cinta ini adalah jalan ceritanya persis macam drama korea series iaitu Princess Hour. Bagi sesiapa yang meminati drama-drama korea dah tentu korang pernah tengok Princess Hour nie kan? Memang best cerita princess hour tue dan aku jg salah sorang peminat cerita-cerita korea tau...

Walau bagaimana pon (wah, ayat Skema...) aku rasa princess hour lagi best. Kenapa best? cez pelakon-pelakonnya handsome dan cantik-cantik belaka. Aku rasa sinetron Benci bilang cinta nie akan lebih menarik seandainya pelakon dia cun-cun belaka... Haha..

Tapi senitron benci bilang cinta nie bukanlah sinetron yang baru ataupon fresh kerana sinerton nie telah ditayangkan di Indonesia pada 12 Julai 2006 dan manakala drama korea series ini plak telah mula ditayangkan pada 11 Januari 2006. Apa-apa pon, kalau korang nak tengok jangan lupa saksikannya di Astro Ria Isnin hingga Jumaat Start pukul 6.30pm (wah, promosi ya...?)

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails