TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Sunday, May 16, 2010

Adira, Shahir, Iwan, Daus & Maulana ke Final

Kini terjawab dah siapa finalis AF8 pada tahun ini iaitu Shahir, Adira, Iwan, Daus dan Maulana. Pengumuman tersebut dibuat oleh Sarimah Ibrahim iaitu hos debaran AF8.

Erm,biarpon aku tak minat sangat dengan ain nie cez attitude dia tue kalau bagi aku biarlah Ain yang pergi ke Final dan bukannya maulana. Kerana ain suara boleh tahan gila cuma dia tak sustain dengan performance dia tiap-tiap minggu. Ain dan Maulana sama-sama hebatlah juga tapi aku rasa yang layak ke final ialah ain. Lagipon kalau Ain tersingkir tinggala adira lah sorang-sorang dekat AF tue. Tapi apa boleh buat, takde rezeki...

Kini tinggal lah Adira seorang diri dengan empat finalis lelaki iaitu Shahir, Iwan, Daus dan Maulana.

Aku mula rasa dah tak sedap hati dah nie cez undian Shahir jauh lebih tinggi daripada Adira. Aku minat juga dengan Shahir nie cez suara dia. Tapi semenjak dia Afmasuk last week tue undian Adira kian tergugat. Dan dalam masa yang sama Murai.com seolah-olah menjatuhkan nama Adira dengan memperlihatkan kisah-kisah mereka sebelum masuk AF8 iaitu yang melibatkan tudung. Erm, ada-ada jak. Jeles lah tue...huhu... Aku tak lah fanatik sangat dengan Adira tapi bila dah ada statement macam tue sakit hati lah juga bha...huhu...

Biar apapon, pengundi tahu siapa yang sebenarnya layak menjadi Juara AF8 kali ini. Tak semestinya jadi Juara AF akan glamour diluar sana nanti. Glamour lah tapi jap jak tue...dah banyak dah yang jadi contoh... Apa-apa pon aku suka statement Adlin dan Adibah Noor bila ditanya siapa yang dirasakan akan jadi Juara AF kali nie...hehe...Adira lah..huhu...

Dan, bagi chatters kat channel 109 Astro tue bawa-bawalah bertaubat. Jangan asyik nak kutuk sana kutuk sini. Kalau nak kutuk pon cover-cover lah bha...huhu

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails