TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Monday, February 7, 2011

Degilnya

Masya Allah, kenapa line internet aku nie lembab betul! Hujan dah henti dah. Alhamdulilllah dah dua hari dah Matahari menyinarkan cahayanya ke bumi. Tapi kenapa? Kenapa connection internet aku masih lagi lembab? Susahlah macam nie, nak buat blog walking pon tak dapat. Nak tinggalkan jejak kat shout box blogger lain pon tak dapat. Nak follow blog lain pon tak dapat. Sampai bila lah keadaan macam nie ya? 

Kepada pengunjung blog nie, tinggalkan jer jejak korang kat shout box aku ok? Aku akan jejak balik tapi kemungkinan tak dapat nak tinggalkan jejak aku kat shout box korang kerana masalah connection internet aku yang masih slow. Tapi, aku rasa kalau korang ada widget live traffic feed tuh, INSYALLAH korang boleh nampak aku telah berkunjung ke blog korang .


-Nie salah satu pic yang aku ambil masa nak buat blog walking kat blog penghulu tadi dan korang boleh nampak betapa susahnya aku nak tinggalkan jejak....-

-Nie lagi satu, punya main lama aku nak tunggu utk tinggalkan jejak aku tapi tuh larh, gara2 internet slow-

-Nie salah satu blog yg dari semalam aku try nak tinggalkan jejak dan sampai pagi nie, tengok error...x dpt buka-

p/s: so, korang just tinggalkan jejak jer kat sini, INSYALLAH aku akan jejak balik.

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails