TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Thursday, February 17, 2011

Aktif Semula Bersama Churp Churp

Wah, dah lama aku tak buka akaun churp churp aku nie. Lebih kureng 4 bulan aku tak buat assignment yang diberikan oleh pak cik churp churp nie. Rasa menyesal pula. Aku tuh bukan apa, sebelum nie aku sempat merajuk dengan pak cik churp churp nie cez income aku tambahnya sen-sen jer untuk satu assigment. (nie larh manusia tak bersyukur... MasyaAllah). Bila pikir-pikir balik, patutlah dapat ciput-ciput jer cez time tuh tak ramai follower. Tak sampai seratus follower pon. Kan pak cik churp churp nie bayar assingnment yang dibuat dan diklik berdasarkan bilangan follower kita kat Twitter tuh. 

Tiga hari yang lalu aku dapat dua assignment. Mungkin korang pon dapat jugakan? Siapa lagi aktif lagi senanglah pak cik churp tuh bagi assignment. Dalam dua assignment tuh aku hanya buat satu jer. Yang satu lagi aku ignored [wah, berani-berani ya...]. Bukan apa, assignment tuh intipatinya adalah mendukung hari kekasih hari tuh. Tuh larh aku tak buat. Kang tak berkat apa yang aku dapat nanti...

Tadi, bila check lagi akaun churp churp aku nie, wah...ada perubahan! Ternyata assignment aku baru-baru nie dah kena published. Akaun aku yang sebelum nie berjumlah RM4.69 terus jadi RM6.55. + RM1.86. Alhamdulillah.Wah, betul-betul ada kemajuan nie. Hihi...tuh tandanya Twitter aku dah ramai yang follow iaitu 565 orang.[eleh orang lain lagi ramai follower rose...]. Thanx semua..hihi. Tak sabar nak tunggu assignment yang selanjutnya...

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails