TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Wednesday, February 9, 2011

6 Rabiul Awal 1432H


Hari nie 9hb Feb 2011. Kalau kat kalender islam pula, tarikh hari nie ialah 6 Rabiul Awal 1432H. Hurm, hari nie merupakan hari yang bermakna buat aku sekeluarga di mana pada tanggal yang sama iaitu 6 Rabiul Awam 1431H, nenek aku telah dipanggil oleh ALLAH SWT dan hari nie genap setahun pemergian arwah nenek aku. Ya Allah, dah setahun ya? Tak terasa. Rasa macam baru semalam... Aku rindukan arwah nenek aku. Kerana dialah satu-satunya nenek yang aku ada. Tapi kini? telah tiada. Ya Allah, aku rindukan arwah nenek aku Ya Allah. Arwah nenek aku umpama ibu ku juga kerana dia juga lah yang telah membesarkan aku. Hari nie sepatutnya family aku buat kenduri arwah tapi oleh kerana masalah tertentu, maka kenduri tuh kena postpone p esok hari. 

Ya Allah, angkatlah darjat arwah nenek aku di sisi MU Ya Allah. Terimalah segala amalannya dan ampunkanlah dosanya. Bukakanlah pintu syurga MU untuknya Ya Allah.AMIN.

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails