TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Saturday, January 1, 2011

Status Glitterati ditarik?

Opps, Hurm...baru aku perasan tadi yang aku nie bukan lagi ahli Glitterati Nuffnang. Sejak bila lagi kena tarik status tuh pun aku tak tahu. Macam mana aku boleh tak sedar? Patutlah dua tiga minggu nie Nuffnang Xchange widget aku tak muncul-muncul langsung. Kenapa widget tuh tak muncul, aku ignore jer cez aku ingat mungkin masalah connection internet, almaklum  larh dua tiga minggu nie line broadband celcom tak berapa bagus. Tapi, rupa-rupanya dah kena tarik weii....



Hurm, aku rasalah...satu penyebab yang sangat masuk akal kenapa status glitterati aku kena tarik cez aku juga turut mendaftarkan diri dengan mangga.com. erm...

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails