TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Thursday, January 20, 2011

Sinetron Bukan Diriku

Pelakon wanitanya ialah favorite aku iaitu Ririn Dwi Aryanti sebagai Alya

Wah, kelambatan betul entry aku nie tentang Sinetron yang sedang ditayangkan di Astro Ria yang menggantikan Sinetron Cinta Kirana baru-baru nie... Takpe, walau macamana pun aku still nak kongsi -,- Korang tengok tak? Hurm...best juga sinetron nie...jom layan sinopsis cerita nie...

Ryo dn Ayla, adalah sepasang kekasih yang bekerja di sebuah company advertising. Ryo seorang yang workaholic, dia susah sangat  menunjukkan perasaannya, bahkan kepada Ayla sekalipun. Kaerana sifatnya inilah, Ayla, tidak pernah tahu,bagaimana perasaan Ryo yang sebenarnya. Ayla selalu menganggap yang Ryo tidak begitu mencintai dia. Semenjak mereka menjadi pasangan, Ryo belum pernah mengucapkan kata-kata cinta pada Ayla. Ryo bahkan kerap kali,melupakan janjinya dengan Ayla. Oleh kerana kesal dengan sikap Ryo, Ayla memutuskan Ryo. Namun Ryo sangat mencintai Ayla. Ia berusaha berbaik semula dengan Ayla. Ketika Ayla ingin menyeberang jalan, sebuah kereta muncul dan hampir melanggar Ayla. Ryo berlari mendorong Ayla. Ayla selamat, namun Ryo yang mati.

Tapi cerita tidak berakhir begitu saja. Ryo masih sangat mencintai Ayla dan tidak ingin meninggalkannya. Ryo akhirnya masuk ke dalam jiwa Ariel, orang yang sudah melanggarnya dan menyebabkan dia mati. Ariel orang yang rela melakukan apa saja, untuk kepentingannya. Ariel merupakan anak pemilik perusahaan tempat Ryo bekerja.

Ryo yang sudah berada dalan jiwa  Ariel berusaha mendekati Ayla,tapi Ayla terus menolak kehadirannya karena Ayla sangat membenci Ariel. Kalau tengok cerita nie, korang pastikan akan terbayang filem Love is Cinta, sama jer konsepnya...

Bagaimana cerita selanjutnya? Adakah Ryo yang sudah menjadi Ariel, boleh merebut hati Ayla? Bagaimana dengan semua masalah Ariel yang harus diselesaikan oleh Ryo. Apakah, Ryo akan memberitahu Ayla,siapa sebenarnya dia?

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails