TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Monday, January 3, 2011

Review - Actress Bollywood

Bollywood? Hurm...bollywood lagi. Hehe... saje jer nak share kat blog aku nie tentang actress bollywood yang diminati. Erm, kalau korang...korang minat sape? Kajol? Rani Murkejee? Priety Zinta?

Memang aku tak nafikan kalau korang minat Kajol ka, Rani Murkejee ka atau pun Priety Zinta ka cez aku pun minat kat dorang nie juga! hehe. Opss...jangan salah sangka...minat macam tuh jer, alah minat seorang peminat kepada pelakon gitu. Hehe... Ya, memang diakui Kajol, Rani Murkejee, Priety Zinta, Kareena & Karisma Kapoor, hurm..dan sebagainya, sangat diminati ramai. Ada jer filem baru, confirm pegi beli DVD/VCD filem tersebut... Tapi tuh dulu. Zaman dorang. Sekarang ramai lagi artis-artis Bollywood yang baru dan hebat-hebat belaka. Dan tak kurang juga yang seksi-seksi belaka. Umph! Kalau seksi-seksi terlampau sangat tuh...tak minat aku. Macam sarung nangka!!! Ingat hebatlah tuh seksi-seksi nie? Meluat tengok pelakon-pelakon yang ter'Over seksi ala-ala Hollywood nie...

Opps, Lari tajuk pula. Kalau exam, confirm fail nie. hehe... Ha, artis baru (kira baru larh tuh kalau baru muncul 2 3 tahun yang lalu yer...), korang minat sape? Haaa...kalau aku, aku minat Priyanka Chopra, Deepika Padukone & terbaru Anushka Sharma... 

Aku mula start minat Prinyaka Chopra nie time filem dia yang bertajuk "Fashion 2008". Deepika Padukone time filem "Om Shanti Om 2007" dan Anushka Sharma dalam filem "Rab Ne Bana Di Jodi 2008"... Ada dua sebab Kenapa aku minat dorang nie. 1. sebab lakonan mereka & 2. Senyum mereka...

Yups, dorang bertiga nie memiliki senyuman yanggg....yanngg...yannggg...cantik! Dorang nie taklah cantik sangat cez dalam Bollywood tuh banyak lagi artis yang cantik-cantik & hebat-hebat dari mereka. Tapi, seriously...majority yang minat kat dorang bertiga nie adalah kerana "Senyuman" dorang tuh...

Priyanka Chopra
-Lahir pada 18 July 1982, dan bekas Miss World-2000-

Deepika Padukone
-Lahir pada 5 Jan 1986 dan juga seorang model-

Anushka Sharma
-Lahir pada 1 May 1988 dan juga merupakan seorang model-

Cantikkan senyuman mereka... (^_^)

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails