TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Monday, January 10, 2011

Ana Rafali - Juara AJL 25


Tuh larh org kata, Tuah ayam nampak kat kaki ke taji? hihi...Tuah manusia pula, takde sape yang tahu... Kan3? Dan seperti semua orang yg menonton AJL 25 yang baru saja berakhir tadi, tidak menyangka "Ana Rafali" diangkat menjadi Juara!!!


Sebelum nie, aku hanya dengar nama "Ana Rafali" jer. Tengok wajahnya mahupun suara & lagunya langsung tak pernah!!! Akak aku sebelum nie ada gtau serba sedikit tentang Ana Rafali nie... "satu-satunya artis bila buat persembahan suka pakai baju kurung ialah Ana Rafali"... aku rasa tertarik juga dengan kata-kata akak aku tuh...yalah, zaman sekarang mana lagi nak jumpa orang macam tuh kan? Nyanyi pakai Baju kurung? Rasa pelik...tapi itulah kebenarannya...

Bila part Ana Rafali nyanyi tadi, apa yang terkeluar dari mulut aku? "Cantikknya..."... Yup, Ana Rafali memang C.A.N.T.I.K dan Lagi cantik bila dia pakai baju ala-ala kebaya dan tukar baju color merah yang org kata kira menutup auratlah. Biasanya, orang yang cantik nie...tambahan putih pula...mesti suka pakai yg seksi-seksi gitu. Tapi, Ana Rafali LAIN dari yang lain. Dan secara rasminya I suka/minat kat Ana Rafali!!! Dah larh cantik! Suara unik (bagi aku larh..tak tahu org lain pula...), suara dia ala2 agnes monica gitu! Cun!

First, aku harap Adira, Stacy @ Yuna yang boleh menang untuk AJL 25 nie. Cez I minat kat dorang bertiga nie. Lastly, I minat dengan Ana Rafali juga... Biarpun kat Facebook & Twitter ramainya yang mencaci tanda protes Ana Rafali jadi Juara. Bagi aku...Ana Rafali layak jadi Juara cez 1. Dia yang cipta, tulis dan nyanyi lagu "Tolong Ingatkan Aku" tuh sendiri (macam Yuna juga) 2. Pakej Lengkap - Cantik & Suara Unik 3. Cara Pemakaianya yang sederhana walaupun cantikkk... I'll sokong u Ana Rafali! kekalkan Imej u tuh. I suka sangat! Dan rasanya kalau Ana Rafali pakai tudung lagi cantik kan?


0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails