TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Wednesday, May 12, 2010

AFUNDI Masuk? - Shahir mendapat Peluang Ke-2


Akhirnya kejutan sekali lagi dibuat di mana tahun ini pon ada Afundi Masuk lagii. Kalau bagi aku, ok larh. Cez' persaingan bertambah hangat gitu. Yalah, kalau dibandingkan AF 8 kali nie (pendapat aku larh erk) semuanya hebat-hebat belaka. Semuanya Suara Mantap-mantap. Tak macam AF yang lepas-lepas mesti seorang dua ada yang spoil gtu. Contohnya muka ada, tapi suara hampeh. Ada tue suara sedap, tapi malu-malu plak. Tak macam AF kali nie, biar ada yang pemalu ke apa ke tapi dorang tetap buat yang terbaik punya larh!!! Tahniah kepada AF8 ye...

Malam Sabtu iaitu 8 Mei 2010 di mana Farina disingkirkan dikonsert yang ke-8. Namun demikian, pihak Astro dengan murah hatinya memberi peluang ke-2 kepada salah seorang pelajar dari 7 orang yang telah tersingkir iaitu Shah, Ema, Anum, Alif, Nad, Shahir dan Farina.

Dan pada malam Debaran yang ke-8 (ahad : 9 Mei 2010), atas undian yang tertinggi lagi majoriti di mana seperti yang semua pihak jangkakan iaitu Shahir AF8 kini diserap balik ke Akademi untuk bersaing dengan 5 lagi pelajar iaitu Adira, Iwan, Daus, Ain dan Maulana dan akan berentap semula diminggu yang ke-9 serta penentuan untuk masuk ke Final...

Apa-apa pon, aku lega Cez' pelajar yang aku minat masuk balik owh...hehehe... (Hepy sangat...) Tapi dalam masa yang sama aku takut juga larh...yalah...cez undian shahir sekarang tertinggi tau semenjak talian undian Shahir diaktifkan.Erm...kalah si Adira ne...Aissshh... Mana da peginya peminat Adira ne.... Haiii.... (Aissyh...macam aku plak yang bertanding nie...hihi) Apa-apa pun wish kat dorang..Gud luck larh...buat yang terbaik okie!

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails