TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Sunday, May 2, 2010

ADIRA AF8 the BEST!

Dalam ramai-ramai pelajar AF8 kali nie korang minat siapa erk? Korang rasa lah siapa yang akan jadi JUARA kali nie? Lelaki atau Perempuan? Aku pasti korang pun mesti minat salah sorang dari mereka kan? Bagi aku...5 orang pelajar kegemaran aku ialah Adira, Shahir, Farina, Iwan dan Daus. Tapi aku lebihhh minat sangattt kat Adira! Suara dia beb fuhh lamak memang Power giler! Aku rasa dia lah pelajar perempuan yang hebat! Kenapa? Cez Adlin selalu Puji dia tau. Haha... aku minat dia bukan sebab dia tue orang negeri aku tapi adalah kerana bakat yang dia ada dan pakej dia tue... So, Mana peminat-peminat Adira nie? Jom ramai-ramai kita bagi komen yang membina untuk dia seterusnya jom kita AFUNDI ADIRA. Go ADIRA...Go ADIRA!!!
I wish Adira dapat masuk Final. Harap dia maintain n Sustain her performances! Aku tau Ko Boleh Bah Adira...hehehe...
Cara Vote: Taip AFUNDI10 ADIRA dan send ke 32999.
Photobucket
Mari Kenali ADIRA AF8...

NAMA: Siti Adira Suhaimi

NAMA PANGGILAN: Adira
TARIKH LAHIR: 19 September 1991
TEMPAT LAHIR: Hospital Ranau, Sabah
UMUR: 19 tahun
BANGSA: Kadazan/Dusun
AGAMA: Islam
TINGGI: 152 cm
BERAT: 48 kg
STATUS: Bujang
PEKERJAAN: Lepasan SPM
PENDIDIKAN TERTINGGI: SPM
ADIK BERADIK: 8 orang (anak bongsu)
HOBI: Dengar radio, makan, tidur & berangan
GAMBARAN PERIBADI: Pendiam, pemalu, aktif, penyayang


Tugasan yang diberikan kepada Adira:-
1) Konsert 1 - Bertama Dikalbu
2) Konsert 2 - Ku Percaya Ada Cinta
3) Konsert 3 - Kini
4) Konsert 4 - Biarlah
5) Konsert 5 - Sri Mersing
6) Konsert 6 - My All
7) Konsert 7 - Ayat-ayat Cinta
8) Konsert 8 - Kitalah Bintang

Photobucket
Selain ADIRA...aku minat Shahir juga. Sedap suara dia. Jantannn gtu...(kata Adlin). Kalau korang baca comments kat You Tube Shahir telah di gosipkan dengan Adira... Kalau ditengok-tengok Padan juga Shahir dengan Adira kan? Sama cantik...sama Handsome. Memang padan giler!!! Hehehe... Jom Layan sikit Profail Shahir nie...
Photobucket
NAMA: Ahmad Shahir Zawawi
NAMA PANGGILAN: Shahir

TARIKH LAHIR: 5 September 1988
TEMPAT LAHIR: Hospital Besar, Ipoh, Perak
UMUR: 21 tahun
BANGSA: Melayu
AGAMA: Islam

TINGGI: 168 sm

BERAT: 65 kg

STATUS: Bujang
PEKERJAAN: Pelajar Pusat Asasi, UIA
PENDIDIKAN TERTINGGI: Diploma (Kejuruteraan)
ADIK BERADIK: 5 orang (anak pertama)
HOBI: Merancang masa depan

Antara Tugasan yang telah diberikan kepada Shahir:-
1) Konsert 1 - Khatimah Cinta
2) Konsert 2 - Jangan Nakal
3) Konsert 3 - Derita Cinta
4) Konsert 4 - Always Be My Baby
5) Konsert 5 - Anggapanmu
6) Konsert 6 - Kau yang SATU
7) Konsert 7 - Tiara

Photobucket

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails