TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Sunday, August 17, 2014

Alkisah Blog 2012-2014



Alkisah blog aku...dulu domain blog aku memang 1st sekali under blogspot...lepas tuh dek aku menang 1 giveaway ni aku pun upgrade lah daripda blogspot ke dot.com and daripada macam2ceritaku.blogspot.com aku pergi tukar ke rosejohari.com.

Lepas tuh..aku still juga active berblog-blog ni sampai lah sampai ke 1 tahap tu aku contact owner domain dan hosting tuh minta tolong daripada segi technical sampai lah ni takde respon respon. Bila tiba saat domain nak kena renewal baru diorang ade contact aku suruh bayar renew. Ewah ewah...banyak cantik muka! Sakit hati kalau nak ingatkan kejadian sedih tuh. Aku pun start tak bayar lah juga...then rosejohari.com lah ni takde. Aku pun dah tak active blog dah..ishh sedihnya kalau nak ingat semua tuh...

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails