TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Tuesday, February 1, 2011

Ada Yang Kenal?

Salam semua, hurm...dah lama aku nak buat entry nie cuma belum ada kesempatan. Che wah, gitu ye. Hihi. Hurm, sebenarnya aku nak tanya kat korang nie, waktu korang buat blog walking tuh, then korang follow blog kawan-kawan yang lain, korang pernah tak mengalami situasi seperti gambar kat bawah nie:-



nie beberapa blog yang aku follow. Nampak tak perkataan "New Friend Request"? & "Permintaa Rakan Baru" tuh? Hurm, setiap kali aku follow 1 blog tuh, mesti ada request macam nie. Ada sesiapa yang kenal blogger tersebut tak? Dan, kenapa boleh jadi auto request pula? Aku bukannya apa, yalah...cuma sekadar bertanya. ada sesiapa boleh explain? Thanxx...

0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails