TINGGALKAN JEJAK ANDA

Banyaknya Promosi!!! Klik Saja Untuk Lebih Detail...

Monday, December 20, 2010

Jam Tangan - Rolex

Hurm, aku baru saja selesai buat payment untuk barang yang aku menang semalam di lelong.com... Haa, ingat senang mau menang ke dilelong tuh, terpaksa 24 jam menghadap laptop saja untuk pastikan tidak ada orang lain yang memintas bid kita tuh...

Kalau dah suka memang lah sanggup tunggu sampai closing time..hehe... Nak tahu barang apa yang aku menang kat lelong semalam? Ha, tengok tajuk pon mesti dah tahu punya...iaitu Jam tangan jenama Rolex... Ori ke? Ori ke, tak ori ke tuh semua tolak tepi...yang penting aku nak juga jam tuh... dah larh cantik...ada brand lagi...murah pula tuh...sape yang tak mau weiiii.... (^_^)

Bukan 1, tapi 2 sekali gus aku menang semalamm... Cez jam tuh start bid dia bukan RM100, RM50 tapi RM1 saje... Murah kan? tapi tak termasuk postage larh... tapi memang berbaloi... cuba korang tengok gambar kat bawah nie... ha'a...jam nie larh yang aku masuk kan tuh...


haa, cantik x? hehe...


0 Komen Terbaik:

Related Posts with Thumbnails